- Disponibilitate: In Stoc
- Drept de retur: 30 de zile
- Cod produs: WIFICI05CWT
- Garantie: Standard
- Brand: Nedis
Politica noastră de livrare la GrandShop.ro este concepută pentru a-ți oferi cea mai bună experiență de achiziție:
Metoda de Livrare: Utilizăm serviciile de curierat pentru a asigura livrarea comenzilor tale în toată România.
Costul de Transport: Pentru orice livrare, costul de transport este de 18 lei.
Timpul de Livrare:
- Pentru produsele indicate ca fiind "IN STOC", vei primi comanda în termen de 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea de ridicare a coletului de catre Cargus.
- Pentru produsele indicate ca fiind "IN STOC FURNIZOR", termenul de livrare este de 4-5 zile lucrătoare de la confirmarea de ridicare a coletului de catre Cargus.
Comunicare și Notificare: Vei fi informat constant cu privire la stadiul comenzii tale. După plasarea comenzii, vei primi confirmarea acesteia, iar ulterior vei fi notificat în legătură cu procesul de livrare.
Ne străduim întotdeauna să livrăm în timp util și să te ținem la curent în fiecare etapă a procesului de livrare. Dacă ai orice întrebări sau nelămuriri, suntem mereu disponibili pentru a te ajuta!
Pentru GrandShop.ro, avem următoarele opțiuni de plată disponibile pentru a-ți facilita achizițiile:
Ramburs:
- Plata se efectuează direct către curierul care livrează comanda. Aceasta include atât contravaloarea produselor achiziționate, cât și taxa de livrare specificată în factura de achiziție.
Plată Online Prin Card:
- Poți efectua plăți online folosind cardul tău personal sau al firmei.
- Cardurile acceptate sunt VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.
- Pentru finalizarea tranzacției, este necesar să furnizezi următoarele detalii:
- Codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);
- Data de expirare;
- Ultimele trei cifre de pe partea din spate a cardului, aflate pe banda cu semnătura ta.
- Toate tranzacțiile sunt efectuate în lei, la cursul de schimb al băncii tale, indiferent de valuta disponibilă în cont.
- În niciun moment, noi nu solicităm sau stocăm detalii referitoare la cardul tău.
- Procesarea datelor de card se realizează prin serverele mobilpay.ro.
Ordin de Plată:
- Se generează o factură proformă care este trimisă prin e-mail sau fax către client de către un agent GrandShop.
- Contul bancar va fi inclus în factura proformă, conform solicitării clientului.
- Produsele vor fi expediate către client după confirmarea intrării sumei în contul bancar al GrandShop.
Alegerea metodei de plată este flexibilă și ține cont de preferințele și necesitățile tale în momentul achiziției. Dacă ai întrebări sau ai nevoie de asistență, suntem mereu disponibili pentru a te ajuta!
Modalitati de schimb sau retur:
1. Schimb sau retur de produs, rapid, direct din contul tau de client. Apasa aici pentru a accesa contul tau, apasa pe Vezi istoricul comenzilor - Adauga retur -> Selectezi comanda glisand in partea din dreapta -> Identifici produsul pe care doresti sa il returnezi -> Glisezi in dreapta si dai click pe butonul de RETUR.
2. Schimb sau retur de produs, prin completarea formularului de schimb returnare. Apasa aici pentru a accesa formularul;
3. Schimb sau retur de produs, asistat de un operator prin contactarea pe email la contact@grandshop.ro;
4. In caz de retur total nu trimitem banii inapoi prin mandat postal
sau prin curier. Banii pentru retur se trimit inapoi doar in cont
bancar. Returul se va efectua conform Termeni & Conditii.
Daca nu ai ales produsul potrivit iti vom trimite alt produs, achitand doar un singur cost de transport. In primele 30 zile calendaristice de la primirea coletului te poti razgandi asupra produsului sau poti face retur si iti primesti banii inapoi. In cazul returului, din contravaloarea produsului/produselor o sa se scada costul transportului pentru ridicarea coletului de catre curier in cazul in care nu ati depus personal coletul catre noi. Banii se vireaza in contul bancar in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Dupa completarea cererii de retur, in termen de 3-4 zile lucratoare un curier va ajunge pentru a ridica produsul de la adresa din comanda, ambalat corespunzator.
Nu suntem raspunzatori pentru completarea cererii de retur cu un cont bancar gresit. Avem rugamintea sa il verificati la trecerea acestuia iar daca constatati greseli sa ne contactati in cel mai scurt timp.
Camera Smart WiFi IP HD 720p ,temperatura de lucru -20C - +50C, Nedis.
WiFi Smart IP Camera | HD 720p.
Un plus esențial pentru orice sistem smart home, această cameră IP Nedis® Smart Home se conectează direct la rețeaua Wi-Fi - nu este necesar un hub suplimentar - pentru a fi declanșat de orice mișcare și sunet din cameră.
Smart IP Camera Home automatizare tocmai am primit mai simplu.
Această cameră ușor de utilizat poate fi conectată cu ușurință la rețeaua Wi-Fi existentă pentru a monitoriza camerele pentru orice sunet sau mișcare.
Acesta înregistrează la rezoluție HD (1280x720 pixeli) pentru claritate completă a imaginilor capturate. În plus, camera este la fel de puternică pe timp de noapte: cu modul său de vedere nocturnă care oferă o gamă de 5,0 m.
Camera suportă carduri microSD de până la 128 GB (neincluse) pentru a oferi o mulțime de spațiu de stocare și design flexibil, curbat înseamnă că poate fi plasat oriunde în cameră pentru a înregistra un unghi de vizualizare de 110° datorită senzorului CMOS de 1/4".
Un tampon adeziv 3M este inclus pentru fixarea pe pereții camerei Dumneavoastră Despre Nedis®SmartLife Descoperiți o gamă largă și în continuă expansiune de produse - ar fi becuri, switch-uri, prize, senzori și camere - care pot fi controlate toate printr-o aplicație ușor de utilizat și intuitivă.
Fie că sunteți în căutarea unui singur bec inteligent sau aparat de fotografiat, sau doriți să automatizați întreaga casă, descoperiți cât de accesibilă este tehnologia inteligentă astăzi.
Caracteristici:
• Smart IP Camera - răspunde automat pentru a înregistra orice mișcare sau sunet în camera ta
• Rezoluție HD - pentru captarea imaginilor cristalină
• Ușor de conectat direct la rețeaua Wi-Fi - nu este necesar un hub separat
• Comunicare țiune - pentru a auzi și vorbi cu cei din cameră
• Complet susținut de toate celelalte produse din gama Nedis® SmartLife.
Conținutul pachetului:
Cameră IP,
Cablu USB,
Adaptor de alimentare Placă adezivă Ghid de pornire rapidă.
Specificațiile produsului:
Culoare Alb.
Mufă de alimentare Euro / Tip C (CEE 7/16).
Cip imagine CMOS de 1/4".
Rezoluție maximă 720P.
Tip de stocare Microsd.
Temperatura lucru -20 - 50 °C.
Tehnologie wireless Wi‑fi.
Aplicație disponibilă pentru Android™ și iOS.
Accesorii Ac Adaptor.
EU Plug.
USB-Cablu Auto-Adeziv Pad.
Caracteristică Senzor audio de mișcare pe 2 căi.
Vedere nocturnă 5 m.
Câștig de antenă 3 dBi.
Interfaţă USB (Micro) Condus 1.
Megapixeli 1 MPixel.
Tensiune de intrare 5 VDC.
Lentilă 2,5 mm.
Unghi de vizualizare 110 °.
Putere maximă de transmisie radio 18,5 dBm.
Compatibil cu Nedis® SmartLife.
Frecvenţă 2.400 - 2.4832 GHz.
Întrebări frecvente:
Metoda de instalare Inteligent nu pare să funcționeze, o instalez?
În primul ecran al instalării Smart, selectați altele în partea din dreapta sus.
Acum selectați QR-Code.
Urmați pașii din aplicație. Camera va scana codul QR de pe telefon pentru a-l instala.
Dacă mă abonez la serviciul cloud din meniul VAS, funcționează un singur abonament pentru toate dispozitivele mele smartlife? Nu, funcționează doar pentru dispozitivul foto cu care l-ați abonat.
Camera acceptă stocarea în cloud?
Da, deschide fluxul live al camerei.
Apăsați pe Cumpărare VAS.
Aici aveți posibilitatea să subcribe la serviciul de stocare în cloud.
Există un traseu gratuit de 30 de zile pe care îl puteți încerca.
Pot transmite livefeed-ul camerei pe un PC?
Nu, din păcate acest lucru nu este posibil în acest moment.
Când introduc adresa IP a acestei camere văd un ecran de conectare. mă conectez?
Din păcate, în prezent nu este posibil să-l acceseze în acest fel.
Suntem în căutarea de a adăuga această funcționalitate în viitor.
Ce se va întâmpla dacă cardul meu SD / Memoria este plină?
Când SD-Card sau Memorie este plin, cel mai vechi fișier va fi suprascris.
Primesc o eroare că parola sau SSID-ul meu este prea lung.
Aveți posibilitatea să ocoliți acest mesaj de eroare.
- Faceți clic pe OK și du-te pe cu instalarea și urmați instrucțiunile.
Deoarece parola sau SSID este mai mare de 20 de caractere, codul QR generat de aplicație devine mai mic și este mai dificil pentru camera foto prea scanare qr-cod.
Șansele de erori în timpul scanării sunt mai mari.
Dacă codul QR nu poate fi scanat, puteți utiliza modul SmartConfig.
atingeți "+" -> cameră -> altă (dreapta sus) - SmartConfig și urmați pașii din aplicație. Lungimea parolei/SSID-ului nu contează când utilizați această metodă.
Funcționează cu Google Home (HUB)?
Nu, acest dispozitiv nu este compatibil cu Google/NEST Home (HUB) Videoclipul nu funcționează în acest moment cu Google/NEST Hub.
Cardul SD nu funcționează la cameră.
Utilizați un card SD clasa 10 de până la 128 GB.
Evitați așa-numitele "Ultra" sau "Extreme" carduri.
Aceste carduri rapide au adesea probleme de compatibilitate.
Ce este o automatizare?
O automatizare poate fi folosit pentru a face un anumit "eveniment" (condiție), declanșa o altă acțiune (Task)
O condiție poate fi orice, de la detectarea mișcării, la un anumit timp, o anumită temperatură, răsărit.
Apoi, puteți face această condiție porniți luminile, porniți prize inteligente, face un sunet sirena sau o combinație de sarcini multiple.
Câte camere pot folosi cu serviciul VAS Cloud?
Acest serviciu cloud opțional poate fi adăugat pentru fiecare cameră.
Fiecare cameră individuală va avea nevoie de propriul abonament.
Salvez o înregistrare?
Accesați vizualizarea în timp real a camerei Atingeți pe redare Defilați prin cronologie până când ați găsit clipul pe care doriți să-l salvați.
Acesta va începe să joace Înregistrare de presă Când ați ajuns la sfârșitul a ceea ce doriți să înregistrați, apăsați din nou înregistrarea și va fi salvată pe dispozitivul mobil.
Pot oferi și altor persoane acces la dispozitivele mele Smartlife?
Ba da, poți.
Fiecare persoană are nevoie de un cont unic pe dispozitivul mobil.
Pentru a le adăuga ca "membri ai familiei", urmați acești pași: în ecranul principal al aplicației, atingeți numele locuinței (stânga sus) Atingeți gestionarea domiciliului
Atingeți din nou numele locuinței.
Apăsați pe "adăugați membri ai familiei" și completați detaliile contului persoanei pe care doriți să o adăugați.
Aceasta le va oferi acces la toate dispozitivele din casa ta ca un meber normal sau admin (puteți selecta acest lucru).
Dacă doriți să partajați doar un singur dispozitiv într-o casă, accesați meniul de setări al dispozitivului și selectați "partajare dispozitiv" -> adăugați membru.
Produsele mele Smartlife pierd conexiunea Wifi de fiecare dată.
Aceasta este, probabil, o problemă Wifi, acest lucru poate fi din diferite motive.
1.) Semnalul Wifi este instabil.
2.) Semnalul Wifi este prea slab.
3.) Utilizarea unui punct de acces cu același SSID și aceeași parolă care nu acceptă standardele IEEE 802.11R.
Problema 1 poate fi adesea rezolvată prin repornirea routerului.
Problema 2 poate fi verificată cu un analizor Wifi aplicație cu acest semnal poate fi vizualizat și corectat într-o poziție mai bună.
Problema 3 poate fi verificată pe măsură ce punctele de acces sunt dezactivate, semnalul Wifi este încă bun și conexiunea rămâne dacă punctele de acces sunt o problemă, o soluție Mesh poate fi apoi folosită.
Asigurați-vă că acceptă standardul IEEE 802.11R.
- 5 stele0%
- 4 stele0%
- 3 stele0%
- 2 stele0%
- 1 stea0%
- (0)
Total Review-uri (0)
apasa aici pentru a scrie un review acestui produs.